середа, 1 квітня 2015 р.

Модуль 6. Рефлексія

В модулі 6 ми продовжили працювати з особливостями використанням Інтернету під час виконання проекту.
Робота передусім була спрямована на вирішенні таких проблем:
- ефективне використання комунікації та співробітництва для покращення процесу навчання та оцінювання;
- безпечна робота в Інтернеті;
- використання сервісів Інтернету для спілкування та співробітництва.
Одним із цікавих та важливих моментів тренінгу було проведення педради, яка також була присвячена безпеці роботи з мережею Інтернет. На педраді ми працювали в групах.Кожна група досліджувала своє запитання, а також знайомилася із роботою інших груп. Працювали всі із задоволенням, тому педрада пройшла швидко і цікаво.
На тренінгу ми також ознайомилися із сервісами для спілкування через Інтернет. Із більшість з них я працювали й раніше, а сьогодні лише поглибила свої знання, але були й такі, з якими довелось зустрітися вперше, наприклад, онлайнове опитування. Такий сервіс надає можливість складати опитувальники та збирати відповіді на них через Інтернет. Існують спеціальні веб-сторінки, які дозволяють створювати власні опитування з різними типами запитань: питання з однією правильною відповіддю, з декількома правильними відповідями, зі шкалою оцінок, запитання з пропусками, які потрібно заповнити, тощо.
Одним із завдань модуля було створення мережевого опитувальника. Мені вперше довелось виконувати таке завдання, тому це було цікаво. Я познайомилася з кількома ресурсами, які дозволяють створювати анкети та опитувальники.
Отже, модуль 6 допоміг мені набути нових знань та вдосконалити вже існуючі знання.

2 коментарі:

  1. Так дійсно, створення опитувальника було цікавою справою. Для мене це теж було новим!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені також дуже сподобалась робота над даним модулем. Особливо створення опитувальника. Це діуже цікаво, корисно та актуально.

    ВідповістиВидалити